Dvoumístný sportovní prototyp tvořený svařovanou konstrukcí z ocelových profilů. Osella PA30 je speciál určený výhradně pro závody a automobilů do vrchu, který se vydal do bojů na evropských vrchařských tratích v roce 2010 ve skupině E2-SC (dle předpisů FIA pro závody mistrovství Evropy).
Oficiální informace výrobce: osella.it
Motor: | KV308H ZYTEK 90° V8 | ||
Objem: | 2997 ccm | ||
Výkon: | 478 HP při 10000 ot/min | ||
Vstřikování: | elektronika EFI 12 | ||
Převodovka: | SADEV 6-stupňová sekvenční | ||
Spojka: | Sachs – jednolamelová kovokeramická | ||
Podvozek: | ocelový rám s karbonovými prvky | ||
Zavěšení kol: | dvojité lichoběžníkové ramena | ||
Tlumiče: | Öhlins TTX | ||
Kola: | 13″ – OZ Racing | ||
Pneumatiky: | Pirelli | ||
Volant: | odnímatelný Sparco s pádly pro elektronický systém řazení EFI | ||
Bezpečnostní pásy: | šestibodové OMP | ||
Hasicí přístroj: | OMP | ||
Zrychlení 0–100 km/h: | 2,1 sekundy | ||
Hmotnost: | 561 kg |