Na východ Slovenska se opavský tým AG Motorsport Race Cars vydával ve své historii zcela poprvé. Nová trať a nové prostředí zajímavé tratě nedaleko Košic dávala šanci svést se hodně rychle, protože profil tratě je hodně rychlý. Petr Vítek přijížděl ke třetímu závodu FIA International Hill Climb Cupu s prozatímním nulovým ziskem, protože v Polsku zklamala technika.
Bohužel příčinu problémů z Polska se nepodařilo během pauzy mezi závody odstranit a tým doufal, že se již neprojeví. Technika si ale postavila hlavu i na Jahodné, kde se již podařilo odhalit vadný senzor na motoru. Bohužel rozsah problému byl tak zásadní, že oprava nebyla možná a jedinou nadějí bylo sehnat senzor nový. Tato skutečnost stála účast týmu v sobotním programu, takže do nedělního závodu musel Petr Vítek startovat bez řádného tréninku. Nejdříve bylo ale nutné vyřešit nefunkční senzor. Řešením byla 700km cesta k Jaro Krajčimu a zpět. Tato mise se i díky vstřícnosti slovenského matadora vydařila a ve 3 hodiny ráno v nedělní závodní den měla Osella opět u sebe nový senzor. Problém odstraněn, hurá do závodu.
Petr Vítek se se slovenskou Jahodnou seznámil během jednoho tréninku a už musel vstoupit přímo do bojů o vavříny. První závodní jízda nebyla zcela dle představ, protože nebylo dostatek zkušeností s rychlými pasážemi, kvůli vynechanému tréninku. Nicméně Petrovi se podařilo držet nejrychlejší trojice a v druhé jízdě plánoval pokus o útok na vylepšení výsledku. Ale opět smůla. V polovině druhé jízdy začalo zlobit řazení a Petr ztratil veškeré šance na zlepšení. Po víkendu plném technických potíží si tým ze Slovenska odvezl 10 bodů za páté místo ve skupině a mnoho nepříjemných poznatků před pokračováním šampionátu FIA Cup v italském Verzegnisu, kam se tým chtěl vydat, aby mohl s jistotou říci, že je 100% tým i vůz připraven před vrcholem sezóny na domácím Ecce Homo…