Osella PA20s

Dvoumístný sportovní prototyp tvořený svařovanou konstrukcí z ocelových profilů. Osella PA20s je speciál určený výhradně pro závody a automobilů do vrchu, který se vydal do bojů na evropských vrchařských tratích v roce 1994 ve skupině CN (dle tehdejších předpisů FIA pro závody mistrovství Evropy). Osella PA20s se stala ihned jedním z nejrychlejších strojů Evropy a na svém kontě má nespočet národních prvenství i 9 mistrovských titulů v rámci ME, tento sportovní prototyp se stal legendou evropských závodů do vrchu…

osella pa20


 

Motor: 24ventilový řadový šestiválec BMW
Objem: 3000 ccm
Výkon: 398 HP při 8500 ot/min
Vstřikování: elektronika Armaroli – EFI 96
Převodovka: HEWLAND FT200 pětistupňová sekvenční
Spojka: Sachs – jednolamelová kovokeramická
Podvozek: ocelový rám onýtovaný Al-plechy
Zavěšení kol: pětiprvkové
Tlumiče: Bilstein
Kola: 13″ – Tecnomagnezium
Přední: 8,2″
Zadní: 14″
Pneumatiky: Avon
Volant: odnímatelný OMP
Bezpečnostní pásy: šestibodové Sabelt
Hasicí přístroj: OMP
Zrychlení 0–100 km/h: 2,6 sekundy
Hmotnost: 605 kg