Ani ve Verzegnisu se nepodařilo AG prolomit smůlu :(

Italská půda lákala nejen krásou tratě ve Verzegnisu, ale i velmi silnou konkurencí v rámci dalšího podniku FIA International Hill Climb Cupu. Verzegnis je tratí, kde si Petr Vítek v roce 2012 vůbec poprvé vyzkoušel Osellu PA30 a velmi rád se letos na sever Itálie vracel. Stejně jako jezdec toužil celý tým odjet celý závod s funkčním vozem a s myšlenkami jen na závodní jízdu. Problémy s řazením z Jahodné se podařilo odstranit modifikací programu pro řazení a dle předpokladů mělo být vše podle představ – funkční…

Ani tentokrát se ale nedařilo optimálně řadit. V tréninku se nahodile objevoval problém se špatnou funkcí převodovky, nicméně již tento problém nebyl natolik markantní jako v Jahodné a tak tým doufal, že se v sobotním programu podaří odstranit a doladit nedostatky. Místo pozitivních zpráv se ale objevovaly další vrásky ze starostí z neposlušnou Osellou. Problémy z tréninku se ale podařilo částečně odhalit a veškeré naděje směřovaly k nedělním dvěma závodním jízdám.

Petr Vítek se s nabitým polem sportovních prototypů snažil držet krok a v první jízdě závodu se mu to i dařilo. Dobrým výsledkem pro něho ale bylo především konečně poslušné vozidlo, které se poprvé v letošní sezóně chovalo optimálně. Nicméně Petr stále ztrácel díky nedůvěře v Osellu PA30, kterou si vybudoval během prvních dvou závodů v důsledků technických potíží.

Při pohledu na výsledkovou listinu byla situace byla totožná jako v Jahodné, promrhaný čas v trénincích kvůli technickým problémům chyběl v závodních jízdách a tak Petr Vítek musel dohánět až v závodě. Opět cítil velkou šanci na zrychlení v druhé jízdě, ale… v místě před retardérem se opět zablokovalo řazení a Petr dlouhou chvíli neměl možnost řadit. Se zařazeným čtvrtým rychlostním stupněm projel šikanu a dlouhý úsek za ní. Výsledek? Obrovská ztráta a výsledek ze závodu až 6. místo mezi prototypy… Zklamání a opět velké rozčarování z funkce převodovky. Tým trápí především myšlenky na blížící se Ecce Homo a stále problémová funkce převodovky, ale věříme dál, že se vše odladí a před domácím publikem se letos poprvé svezeme a budeme bojovat o dobrý výsledek…

Napsat komentář